e-Twinning project: Pokemon Go – Cultural hunting
Τη σχολική χρονιά 2016-2017 η Ε1′ τάξη του σχολείου μας εργάστηκε επάνω στο έργο eTwinning “Pokemon Go-Cultural hunting”. Συνιδρύτρια χώρα ήταν η Πορτογαλία και συμμετείχαν σχολεία από την Ιταλία, Ρουμανία και Πολωνία. Το έργο ήταν πολύ διασκεδαστικό και με πολλές εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές διαστάσεις που αφορούν στην ιστορία και τον πολιτισμό των συμμετεχουσών χωρών αλλά και την χρήση των ΤΠΕ σε διαδικτυακό περιβάλλον από τους μαθητές/τριες.
Ήταν ένα έργο που αγαπήσαμε πολύ. Αυτή η αγάπη μας και οι φιλίες που δημιουργήσαμε του προσέδωσαν εξαιρετικά χαρακτηριστικά, με αποτέλεσμα να βραβευτεί με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας και την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.
Μια ιδέα γύρω από το έργο μας μπορείτε να πάρετε βλέποντας κάποιες από τις παρουσιάσεις στη σελίδα του Scratch (χρήστης gogopok)
Σχετικά με το έργο
Το έργο βασίζεται στην οπτική γλώσσα προγραμματισμού του Scratch. Διδάσκει στοιχεία και ιδέες από το γνωστό παιχνίδι του Pokemon Go, για να δημιουργήσει μια αξιόλογη διαδραστική σειρά παιχνιδιών μίνι κουίζ που διερευνούν το πολιτιστικό (χωρικό και χρονικό) περιβάλλον των μαθητών. Η ιδέα είναι απλή: τα Pokemons βρίσκονται σε συγκεκριμένους χώρους ή γειτονικά μνημεία τα οποία κρύβουν ένα πολύτιμο ιστορικό παρελθόν. Τα Pokemons διηγούνται την ιστορία που κρύβεται πίσω από τους χώρους ή τα μνημεία και θέτουν μια πρόκληση κουίζ. Μόλις απαντηθεί σωστά το κουίζ, το pokemon αιχμαλωτίζεται από την μπάλα του παίχτη και περνά στην κατοχή του.
Ο στόχος του έργου είναι να οδηγήσει τους δασκάλους/ες και τους μαθητές/τριες, όσο και μέσα από τη διαδραστική μάθηση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων γύρω από τη γλώσσα προγραμματισμού και τη δημιουργία σύντομων διαδραστικών μαθησιακών εκδηλώσεων. Αυτά τα γεγονότα συνδυάζουν στοιχεία γνώσης μαζί με τη δημιουργικότητα και τη διασκέδαση. Με το να μοιραστούν τις ιδέες τους για το ποιος είναι ο καλύτερος κώδικας μίμησης του παιχνιδιού Pokemon Go, οι μαθητές/ες ασχολήθηκαν με τις ΤΠΕ με δημιουργικό, διασκεδαστικό και επικοινωνιακό τρόπο. # eTwCitizen16
About the project
The project is based on the visual programming language of Scratch. It borrows elements and ideas from the well-known game of Pokemon Go, to create a meaningful interactive series of mini quiz games which explore the cultural (spatial and chronological) environment of students. The idea is simple: Pokemons are to be found in specific places or nearby specific objects, which hold a precious historical past. They narrate the story hidden behind the places or objects and put a quiz challenge. Once the quiz is answered correctly, the pokemon is hit by the ball and passes to one?s possession.
The goal is to lead both teachers and students, to interactive learning through the form of scheduling and creating short interactive learning events. These events will combine elements of knowledge along with creativity and fun. By sharing ideas of what is the best code to imitate the Pokemon Go game in a most successful way, students will engage with ICT in an creative way. #eTwCitizen16