Creativity in teaching and learning by using ICT

Quarter Mediation, Έδρα / επιμόρφωση στην Ολλανδία, PIC NUMBER 950206569

Πραγματοποιήθηκε κατάρτιση ενός εκπαιδευτικού. Το πρόγραμμα βοήθησε τον εκπαιδευτικό να αρχίσει να χρησιμοποιεί τις τεχνολογίες web 2.0 στην καθημερινή του πρακτική μέσα στην τάξη με πρακτικό και ρεαλιστικό τρόπο. Ο στόχος ήταν να βελτιωθεί και στη συνέχεια να διαχυθεί η ικανότητα ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στη διδασκαλία.

Αναλυτικά το πρόγραμμα περιλάμβανε:

1η μέρα: Καλωσόρισμα και εισαγωγή, παρουσίαση της Quarter Mediation, των δραστηριοτήτων της και σχετικά σχέδια εργασίας. Ευρωπαϊκή έκθεση.

2η μέρα: Παρουσίαση των συμμετεχόντων οργανισμών. Παρουσίαση του συστήματος εκπαίδευσης στις κάτω χώρες και στις χώρες των συμμετεχόντων. Εφαρμογή SCHRATCH.

3η μέρα: WIGGIO – Πώς να χρησιμοποιείτε τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση για βελτίωση των επικοινωνιακών διαδικασιών στη διδασκαλία και τη μάθηση. Calameo. Πρακτικά εργαστήρια στο De Drentse Archief ως καλές πρακτικές στη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Εφαρμογή PREZI.

4η μέρα: Καλές πρακτικές στη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση στη δημόσια βιβλιοθήκη του Assen. QR PROJECT και εκπαιδευτικές εφαρμογές. SOCRATIVE. Επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών. Εφαρμογές αυξημένης ευαισθησίας και παρουσίαση: “Καινοτόμα διδασκαλία, μάθηση και ανάπτυξη αναλυτικού προγράμματος με τη χρήση των ΤΠΕ.

5η μέρα: Σχέδιο GLOGSTER “κυνήγι θησαυρού” ως παράδειγμα καλής πρακτικής για τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση με τη χρήση εργαλείων web2.0 στην τάξη – 1ο μέρος.

6η μέρα: Σχέδιο GLOGSTER “κυνήγι θησαυρού” – 2ο μέρος. Εκμάθηση και πρακτικά εργαστήρια στη χρήση του STOP MOTION και του MOVIE MAKER. Επίσκεψη σε σχολείο και γνωριμία με τα συστήματα ΤΠΕ που χρησιμοποιούνται από τα σχολεία στις Κάτω Χώρες. Αξιολόγηση