Let?s make our school more international: European Project Planning, Design, Management and Funding under Erasmus+ 2014-20

Cervantes, Έδρα / επιμόρφωση στην Ισπανία, PIC NUMBER 950782555

Το βιωματικό σεμινάριο για το σχεδιασμό Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, που παρακολούθησε η εκπαιδευτικός του σχολείου μας Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου, έχει σκοπό να βοηθήσει τα άτομα και τους οργανισμούς στους οποίους εργάζονται να αυξήσουν την αποδοτικότητά τους για τη δημιουργία επιτυχημένων προγραμμάτων και να δημιουργήσουν ισχυρές Ευρωπαϊκές συμπράξεις και μελλοντικές συνεργασίες. 85.Τελευταία μέραΟι συμμετέχοντες έχουν έναν «στρωμένο δρόμο» για την ερμηνεία των εγγράφων για την ανάπτυξη μιας ιδέας και εργάζονται σε προγράμματα μέσα από μικρά γκρουπ. Πρακτικές προσομοιώσεις πραγματοποιούνται, βασισμένες στη χρήση των υπηρεσιών, των βάσεων δεδομένων και της τεκμηρίωσης από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

94.Αποφοίτηση

Ημέρα 1 : Άφιξη ( βράδυ)

? Καλωσόρισμα

? Εγγραφή και παραλαβή υλικού

? Γνωριμία των συμμετεχόντων

Ημέρα 2 : Κοινωνικοπολιτισμικές δραστηριότητες

? Ξενάγηση στην πόλη Alcal? de Henares  μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO και γενέτειρα του Μιγκέλ ντε Θερβάντες και του Δον Κιχώτη του.

? ” Στα χνάρια του Θερβάντες ” :Περιήγηση στο Μουσείο Θερβάντες.

Ημέρα 3 : Erasmus + Περίγραμμα

? Παρουσιάσεις συμμετεχόντων και ανταλλαγή αμοιβαίων προσδοκιών.

Χτίσιμο ομάδας

? Εισαγωγή των ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων στον τομέα της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και του πολιτισμού.

? Πώς να αποκτήσετε τις επιχορηγήσεις; Ψάχνοντας το δικαίωμα Call of Proposal

? Η συλλογή των σχετικών πληροφοριών για τη διεθνοποίηση του σχολείου μας.

Ημέρα 4 : Από την ιδέα στη Διαδικασία Προγραμματισμού του Έργου

? Η επιτυχής ευρωπαϊκή οικοδόμηση εταιρικών σχέσεων

? Ευρωπαϊκός Κύκλος Ζωής Έργου: Από την ιδέα στην τελική έκθεση .

? Ανάπτυξη ενός σχεδίου πολιτικής του σχολείου

Ημέρα 5 : Πώς να συντάξετε ένα επιτυχημένο έργο

? Η εύρεση και ανάλυση των πληροφοριών σχετικά με την ανάπτυξη του έργου

? Εκπόνηση της ιδέας του έργου : Σκοποί και στόχοι .

? Ζητήματα ποιότητας που σχετίζονται με το σχεδιασμό του έργου : δραστηριότητες υποβολής εκθέσεων και μεθοδολογίες

? Δημιουργία πνευματικής παραγωγής

? Επεξεργασία των εγγράφων παρουσίασης του έργου

Ημέρα 6 : Οικονομικές και Διοικητικές Εργασίες του σχεδίου

? Ανάλυση του προϋπολογισμού του έργου .

? Επιλεξιμότητα των δαπανών

? Ανάπτυξη του σχεδίου χρηματοδότησης : το κόστος του έργου και ισορροπημένη δημιουργία του προϋπολογισμού

? Τρόποι διάχυσης του έργου

? Παρακολούθηση του έργου : αξιολόγηση

? Δημιουργία εγγράφου παρουσίασης του έργου

Ημέρα 7 : Παρουσιάσεις Έργων

? Παρουσιάσεις του έργου

? Ανοιχτή συζήτηση για διευκρίνιση των αμφιβολιών , απαντήσεις σε ερωτήσεις και βοήθεια των συμμετεχόντων

? Τελική συζήτηση και συμπεράσματα

? Αξιολόγηση Μαθημάτων

? Απονομή πιστοποιητικών

? Αποχαιρετισμός

 Αυτή η παιδαγωγική προσέγγιση χρησιμοποιείται καθώς ο κύριος στόχος αυτής της εκπαίδευσης είναι να στηρίξει τη δικτύωση και την ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών τους στην Ευρώπη, δίνοντάς τους την ευκαιρία για αμοιβαία ανταλλαγή. Στο τέλος του σεμιναρίου κάθε ομάδα δημιουργεί ένα πρώτο σχέδιο ενός Ευρωπαϊκού προγράμματος που  περιλαμβάνει την αίτηση, τον προϋπολογισμό, την αξιολόγηση και τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματός τους.

Μέσω της κινητικότητας η συμμετέχουσα απόκτησε εφόδια για την επιτυχημένη πρόσβαση και ορθή διαχείριση ευρωπαϊκών κονδυλίων/επιδοτήσεων στο πεδίο της Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Πολιτισμού.

Βούλα Χατζηπαναγιώτου